InGATAn BerSamE

Indahnya "DUNIA" hanya sementara,
Indahnya "CINTA" hanya seketika,
Indahnya "MIMPI" tidak pernah pasti,
Tapi..
Indahnya "PERSAHABATAN" sukar di cari ganti..
Hargailah "SESEORANG" itu sebaik mungkin sebelum kehilangannya..

Sunday 4 December 2011

GiVe uP!!!

4/12/11.. hari ini aku betul2 rase give up untuk meneruskan hubungan ini . aku give up nak memahami sikap dia . sukar sekali hendak memahami sikap yew . penat . kerana aku je yang berusaha untuk memahami sikap demi tapi dia sebalik yew. x nampak usaha dia untuk memahami diri aku seperti mana aku berusaha sikap dia demi hubungan ini , berbagai2 dugaan aku lalui dengan sikap dia . Tuhan je yang tahu betapa terluka yew aku dengan sikap dia terhadap aku . semakin lama aku rase kasih sayang dia sudah tiada lagi terhadap aku . sakit rase yew hendak terima kenyataan . nape dia layan aku sebegitu?? aku berusaha untuk memberi yang terbaik untuk diri dia tapi dia tidak hargai yew atau tidak memahami . kenapa semua ini berlaku terhadap aku bila aku mencuba untuk membuka hati kepada seseorang?? selalu d duga. adakah semua ini akan berakhir tidak lama lagi??? adakah aku terus bertahan dan mempertahankan hubungan ini?? dia seperti tidak ada perasaan langsung terhadap semua ini. sebenar yew apakah tujuan hubungan ini jika tiada perasaan langsung. aku tidak tahu pe niat dia , adakah dia bersma aku hanya semata2 untuk merawat luka lame dia?? atau ia stu kptsn yang salah kiteorg bersma?? atau dia mash teringat pada kekasih lame dia?? patut kah aku meninggal dia?? sbnr yew spe diri ku bagi diri yew?? kenapa aku hanya mendapatkan aku hanyalah teman dia ketika dia bosan atau ketika tiada teman untuk bercerita... adakah aku ini hanya tempat persinggahan dia buat sementara?? aku tidak rela di buat begitu..apa yang harus aku lakukan...Ya'allah..bagilah hamba mu ini petunjuk Ya'allah..sesungguh yew hamba mu ini buntu . kenapa kasih sayang aku kerap di dustai oleh seseorng yang aku mencuba meletak harapan untuk bersma?? adakah aku tersalah pilih ag sekali?? adakah aku tertipu dengan keperibadian diri dia?? adkah semua itu hanya tipu daya?? terlalu banyak persoalan yang bermain d otak fikiran aku...Ya'allah..bantulah hamba mu ini...emak  dan akak telah memberi nasihat.. tapi kadang2 aku aku x dapt berfikiran waras bila dia sungguh melampau..layan aku endah x endah . adakah itu petunjuk untuk aku memutuskan hubungan ini??haruskah demi kebaikan dua2 pihak??? aku rase dia akan gembira dengan keputusan ini kerana dia sedang menunggu orang lain yang berada d hati yew..adakah selama ini kata2 dia hanya dusta..Ya'allah..adakah semua lelaki sebegini??? Ya'allah..Ya rahman Ya rahim..bagi la aku kekuatan dan fkran yang waras..aku betul2 da berputus asa untuk semua ini..tutup lah pintu hati aku untuk selama yew jika hati ku sering di lukai dan tidak d hargai..bagi lah hamba mu ini petunjuk d jalan yang benar..hamba mu ini hanyalah seorang insan yang lemah dan naif...

No comments:

Post a Comment

Note: only a member of this blog may post a comment.