InGATAn BerSamE

Indahnya "DUNIA" hanya sementara,
Indahnya "CINTA" hanya seketika,
Indahnya "MIMPI" tidak pernah pasti,
Tapi..
Indahnya "PERSAHABATAN" sukar di cari ganti..
Hargailah "SESEORANG" itu sebaik mungkin sebelum kehilangannya..

Monday 26 September 2011

TeraSa

SELASA ( 27/ 9/ 11) .. 12.49 a.m..


sadarkah kau kasih kelakuan kamu
sungguh sangat menyiksa aku
padahal ku beri apa yang kau mau
tapi kau tak mengerti aku
*courtesy of LirikLaguIndonesia.net
* sakitnya hatiku dengan semua caramu
bila kau terus begini nanti ku bisa pergi



aku mohon sayangilah
diriku di dalam hidupmu
dan kamu jangan kasar-kasar lagi
dengarlah pujaan hati



aku mohon mengertilah
kita jangan bertengkar lagi
hadapi semua dengan dingin hati
dengarlah pujaan hati..


aku mohon mengertilah
kita jangan bertengkar lagi
hadapi semua dengan dingin hati
dengarlah pujaan hati...





Janganlah berterus sebegini .. tolong la menjaga hati ku dan hargailah aku di dalam hidup mu.. kasihani lah diriku ini.. semoga semua akan reda dengan cepat.. maafkanlah diriku tidak dapat menahan rasa sedih ini.. rasa seperti tidak dihargai... time kasih buat begini pada diriku...

No comments:

Post a Comment

Note: only a member of this blog may post a comment.